قابل توجه دبیران دارای تحصیلات دکتری تخصصی در فرایند های آموزشی
کلیه سرپرستان محترم پردیس های استانی دانشگاه
موضوع : نیاز سنجی و معرفی نیروهای مامور آموزشی
باسلام و احترام
به منظور زمینه سازی برای مشارکت دبیران دارای تحصیلات دکترای تخصصی در فرایندهای آموزشی دانشگاه و تامین بخشی از نیاز پردیس ها به آموزشگران متخصص واجد صلاحیت ، دانشگاه قصد دارد در سال تحصیلی 95-1394 تعداد 310 نفر را از بین دبیران واجد شرایط آموزش و پرورش را به صورت مأمور، بر اساس امتیازات تدریس در دانشگاه ، بکارگیری نماید . پردیس ها می توانند ضمن اطلاع رسانی عمومی و شناسایی اختصاصی به دریافت تقاضای اشخاص واجد صلاحیت تدریس بر اساس مقررات و مراحلی که در این بخشنامه ارائه می شود ، اقدام کنند .
1 - تغذیه دقیق اطلاعات پرسنلی متقاضیان مأموریت آموزشی دارای مدرک تحصیلی دکترا تخصصیPH.D به دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی 95-94 در پرتال دانشگاه ، شاخه معاونت طرح و برنامه و توسعه منابع ، صفحه اداره کل منابع انسانی به آدرس : http://cfu.ac.ir/fa/form_data/add/form_id= 886
2 – تکمیل و ارسال اتوماسیونی کار برگ شماره 2 ، فهرست متقاضیان جهت پیگیری سایر امور ماموریت به معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی پس از امضاء و مهر . ( پیوست بخشنامه )
*موعد نهایی اعلام نیاز پردیس برای سال تحصیلی( 95-94)، تا تاریخ 17 خرداد ماه 1394 است .
شرایط عمومی و اختصاصی متقاضی:
1- استخدام رسمی وزارت آموزش و پرورش
2- داشتن حداقل 5 سال سابقه کار آموزشی
3- داشتن مدرک تحصیلی دکترای تخصصی (Ph.D.) ( مورد تایید وزارت علوم و تحقیقات و فناوری)
4- داشتن گواهی صلاحیت تدریس از پردیس مربوط
• مدارک مورد نیاز:
1- فرم 502 ( خلاصه سوابق خدمتی) تمام صفحه و خوانا
2- کاربرگ تکمیل شده درخواست ماموریت (نمونه پیوست)
3- تصویر آخرین حکم کارگزینی
4- اسکن عکس 4×3 با فرمت ـ JPG – GPEG
5- تصویر شناسنامه
6- تصویر کارت ملی
7- تصویر گواهی صلاحیت تدریس
8- تصویر مدرک تحصیلی دکترای تخصصی (Ph.D.)
9- فهرست دروس پیش بینی شده و تعداد واحد آن برای دو نیمسال با تایید گروه آموزشی
10- رزومه علمی متقاضی
• فرایند اجرای کار
1- دریافت تقاضا و سایر مدارک شخصی ( برای مامورین سال گذشته نیز در صورت تمایل مأمورین و نیاز و رضایت مندی پردیس باید تشکیل پرونده شود )
2- تطبیق مدارک با تصاویر و برابر با اصل نمودن آنها توسط مسئول امور اداری پردیس
3- اخذ تأئیدیه حراست ( استعلام ) توسط پردیس – یاد آوری می نماید پردیس هایی که حراست ندارند از طریق دفتر مرکزی حراست سازمان مرکزی دانشگاه اقدام نمایند .
4- ارسال مدارک جهت اخذ تأئیدیه به کمیته تعیین صلاحیت تدریس پردیس .
5- تشکیل پرونده توسط مسئول امور اداری پردیس و صدور شماره ثبت برای هر پرونده بصورت اتوماسیونی
6- طرح فهرست متقاضیان و واحدهای درسی پیش بینی شده گروههای آموزشی برای هر متقاضی در شورای آموزشی پردیس و تصویب آن .
7- ارسال اتوماسیونی فهرست و مشخصات متقاضیان به صورت جمعی بر اساس کاربرگ شماره 2 ( پیوست ) طی نامه رسمی به معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه .
8- تغذیه دقیق اطلاعات پرسنلی متقاضیان مأموریت آموزشی دارای مدرک تحصیلی دکترا تخصصیPH.D به دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی 95-94 در پرتال دانشگاه ، شاخه معاونت طرح و برنامه و توسعه منابع ، صفحه اداره کل منابع انسانی به آدرس : http://cfu.ac.ir/fa/form_data/add/form_id= 886
نکات مهم:
1- کلیه متقاضیانی که به صورت تمام وقت مأمور می شوند ، حقوق و مزایای خود را از مبدأ دریافت خواهند کرد و موظف تدریس آنان در دانشگاه ، بر اساس قواعد دانشگاه به میزان 16 واحد تعیین می شود .
2- متقاضیانی که دارای شرایط و گواهی صلاحیت تدریس باشند ولی ارائه حداقل 16 واحد به آنان میسر نباشد ، با حفظ سمت ، بدون صدور حکم مأموریت و فقط با مجوز ادارات کل استانها و پس از اخذ تأئیدیه حراست ( استعلام ) می توانند ، بخشی از ساعت موظف خود را در دانشگاه فرهنگیان تدریس نمایند .
3- مسئول امور اداری پردیس پس از اخذ فهرست اسامی تایید شده ، که طی بخشنامه ای ازسوی اداره کل منابع انسانی دانشگاه اعلام می گردد ، نسبت به صدور حکم مامورین ( تمام وقت ) با کد 43 اقدام می نمایند
تبصره - پردیس ها مکلفند حکم ورود این دسته مامورین ( تمام وقت ) را صادر و به محل کار اصلی آنان( مبداء) ارسال نمایند .
4- پردیس ها مکلفند گواهی انجام کار همه مأموران (تمام وقت و پاره وقت) را به صورت ماهانه صادر و به محل کار اصلی آنان (مبداء) ارسال نمایند
5- به مدارکی که بعد از تاریخ مقرر ( 15 خرداد 1394) ارسال گردد ، ترتیب اثر داده نخواهد شد .
6- از ارسال مدارک افراد غیر واجد شرایط جداً خودداری گردد .
شایسته است به افراد متقاضی اعلام گردد ، پس از اتمام مأموریت ، دانشگاه هیچگونه تعهدی مبنی بر انتقال یا پرداخت حقوق از مقصد را پذیرا نخواهد بود .