پردیس شهیدرجایی قزوین

تکریم و انتصاب سرپرستان قدیم و جدید پردیس شهیده بنت الهدی صدر قزوین

مراسم تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید پردیس شهیده بنت الهدی صدر قزوین سه شنبه مورخ 6/12/92 ساعت 14 در سالن کنفرانس پردیس شهید رجایی برادران قزوین با حضور دکتر ساکی معاونت اموزشی و تحصیلات تکمیلی ، دکتر بنیادی و قاسمی مدیر کل اموزش و پرورش استان برگزار شد.

مراسم تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید پردیس شهیده بنت الهدی صدر قزوین سه شنبه مورخ 6/12/92 ساعت 14 در سالن کنفرانس پردیس شهید رجایی برادران قزوین با حضور دکتر ساکی معاونت اموزشی و تحصیلات تکمیلی ، دکتر بنیادی و قاسمی مدیر کل اموزش و پرورش استان برگزار شد.

در این مراسم از زحمات دکتر فریبا عطایی تقدیر و حکم انتصاب دکتر یوسفی ابلاغ شد.

ایتدا دکتر عطایی سرپرست سابق پردیس شهیده بنت الهدی صدر ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود در دوران تصدی این سمت تلاش برای اختصاص فضای آموزشی مستقل برای خواهران تحت عنوان پروژه خلیج فارس و تثبیت آن ، کسب مقام کشوری در جشنواره ملی قران  را از مهمترین رویدادها یاد کرد.  در ادامه دکتر یوسفی سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر که همزمان سرپرستی پردیس برادران را نیز به عهده دارد به ارئه برنامه های خود پرداخت . وی از مهمترین برنامه های خود به استفاده بهینه از منابع موجود و ایجاد فضای اموزشی مناسب  برای تربیت دانشجویان قرن بیستم با ویژگی برخورداری از اطلاعات تخصصی، ابتکار عمل ، مهارت و اخلاق نیکو  اشاره کرد.

در ادامه قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن خیر مقدم به میهمانان سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان با یادآوری استراتژیک بودن جایگاه دانشگاه فرهنگیان که منظور نظر دکتر مهر محمدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان و دکتر فانی وزیر اموزش و پرورش می باشد گفت از آنجا که بطور متوسط پردیسهای خواهران در کشور از محرومیت بیشتری نسبت به برادران برخوردارند و نیز اولویت ذاتی توجه به خواهران می طلبد که دکتر یوسفی نیز با نگاه ویژه ای به امورات پردیس خواهران رسیدگی نماید.

سپس دکتر ساکی معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان با بیان اهمیت حرفه ی معلمی گفت این یک حرفه بسیار دشوار و حساس است و رسالت دانشگاه فرهنگیان ایجاد شایستگی های حرفه ای در بین دانشجو معلمان است . وی شایستگی مطلوب را در چهار ویژگی شایستگی تربیتی ، شایستگی در موضوع تخصصی، شایستگی در آمادگی فن اوری ، و شایستگی در درک دانش محتوای اموزشی خلاصه کرد و در توضیح درک دانش محتوای درسی گفت : این خصوصیت یک معلم پژوهنده است که بر اساس رویکرد اقدام پژوهی و درس پژوهی دانش بومی تدریس را تولید می کند.

 در پایان متن تکریم دکتر مهر محمدی خطاب به دکتر عطایی و انتصاب دکتر یوسفی قرائت شد.